Obrazovni cilj

Lekcija

Nastavna jedinica: Primena jednačina i sistema jednačina

Tip časa: Utvrđivanje

Vreme realizacije: dva školska časa

Cilj časa: Utvrđivanje znanja učenika o rešavanju jednačina, sistema linearnih jednačina s dve nepoznate i upoznavanje učenika sa primenom sistema linearnih jednačina u rešavanju realnih problema.

Očekivani ishodi na kraju časa: Na kraju časa učenik će biti u stanju da: reši jednačine i sisteme jednačina, reši realne probleme koristeći jednačine i reši realne probleme koristeći sisteme linearnih jednačina.

Мeđupredmetne kompetencije: Kompetencija za celoživotno učenje, komunikacija, rad s podacima i informacijama, digitalna kompetencija, rešavanje problema.

Uzrast: 8. razred (moguće je sprovesti nastavnu jedinicu i u 7. razredu)

Obrazovni standardi po zadacima i korelacije

Neka igre počnu - MA.2.2.1. MA.2.2.5. - unutarpredmetna jednačine

Dan Noć - MA.1.2.1. - unutarpredmetna jednačine

Zagrevanje - MA.2.2.1. MA.2.2.5. - unutarpredmetna sistem jednačina

Prodavac voća - MA.2.2.1. MA.2.4.1. - unutarpredmetna jednačine

Od izvora dva putića - MA.2.2.1. MA.2.2.5. - korelacija sa informatikom

Zamislio sam nešto, zamisli i ti - MA.2.2.1. MA.2.2.5. - unutarpredmetna jednačine

Formula 1 - MA.3.2.1. MA.3.4.1. - korelacija sa fizikom

Ne dirajte mi pravougaonike - MA.3.2.3. - unutarpredmetna površina četvorougla

Binarni stihovi - MA.3.2.1. MA.3.2.3. - korelacija sa informatikom

Ave Caesare polinomus te salutant - MA.3.2.3. - korelacija sa informatikom